måndag 17 februari 2014

Promenad o tankar!

En trevlig helg har det varit, med räv och gryt jakt lördag,
och rävjakt och promenad med Susanne och Swix på söndag.
 
Här ser nu bilderna från promenaden!

Mac gör konster eller?
 

Men missar Swix i alla fall!

Min flygande underbara grå!
 
Tänkte nu tacka mina vänner, (ni vet vem ni är), som hör av er och det känns bra.
Men är själv inne i en riktig skit period, orkar inte höra av mej, kraften saknas, men älskar att ni orkar göra det, fast jag inte gör det.
Det stärker mej, o jag kommer tillbaka, men just nu är jag väldigt låg.
Självkänslan är i botten, och har svårt att se det som är bra och roligt.
Orkar inte riktigt ta tag i något, men efter en liten kontakt med yttervärlden så kommer jag upp en bit.
 
Men tro inte jag ger upp, men det är trögt nu, tyvärr.
 
Tack för att ni alla finns i mitt liv!
 
Varma kramar till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar