fredag 14 februari 2014

Alla hjärtans dag!

Hur överraskad blev jag då, när jag fick denna idag, av min kärlek?!!!
 
Men det kändes gott i hjärtat!

Mac Jr är redo!
 
Har denna vecka börjat köra lite doft diskriminering med Mac, kör tjäder nu först.
Skoj o redan andra dagen hörde man hur han nosar i hålen på krukorna, skoj.


Även ett på par träningar har vi hunnit med, med tränings kompisar.
Mac funkar riktigt bra i poss vid fot träningen, och halterna är riktigt fina i mina ögon.
Snabba ligg jobbar vi också på o det funkar fin fint.
Sitt kvar är också riktigt bra.
 
Är som ni hör riktigt nöjd med honom, men vi är ju långt ifrån klar, men är nöjd med hur långt vi kommit.
 
Apporteringen ar han börjat slarva med, men börjar om inne med håll övningar.
 
Det roligaste som jag måste skryta lite om är att vart Mac är och jag säger fot, kommer han in fint och sätter sej rätt, vilken lill prins!!!
Blir alldeles varm i hjärtat!
Här myser Mac och Prick i soffan!
 
Annars kan jag berätta att jag blev fortsatt gipsad, ett brutet ben i handen och en spricka i handleden.
Men det är bara att försöka ta sej upp för ännu en uppförsbacke!
 
Ha det bäst och var rädd om varandra!
 
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar