söndag 11 augusti 2013

Snart är det måndag!!!

Vissa roar sej kungligt!!!

Nu står det inte på för än jag får träffa min nya stjärna!
Enligt uppfödaren så leker alltid svart och röd med varandra. Roligt att vissa syskon gillar varandra lite extra!
Här är han lill Mac!!!

Nu har jag börjat plocka ihop det jag ska ha med, tankat bilen och i morgon bitti åker jag söderut!

Ska bli skoj, men även så är jag lite nervös, hur kommer jag att fixa detta, är som van att alltid har en hund som leder, och hjälper till med viss träning av valpen.
Ja och hur tränar man en valp, ja många tankar går i skallen på en dessa dagar!

Idag har jag dömt viltspår, det har varit trevligt,
Flera bra hundar, det är alltid extra skoj!

Nej nu får jag packa det sista och försöka att inte glömma något!

Var rädd om er där ute!

Kramar!

1 kommentar:

  1. Åh vad spännade! Och kul! :) Härligt med en liten goingen också.
    Ska bli kul att följa er och se vad det blir av denna lilla :) En stjärna så klart med dig som matte :)
    Kram
    Ps. Skriver in min bloggadress och ser om den funkar här i alla fall.

    SvaraRadera