tisdag 20 augusti 2013

Mys!!!

Vissa blir arg för lite!!!
En gran planta som stack honom när han bet i den, och sen blev han väldigt busig.
 
Annars är det mycket mys i soffan och ha honom i knät, vi tar korta promenader och tränar inkallning.
 
Tror ni man kan mysa för mycket med en liten valp???

 
Vi har även lagt ett par korta blod spår, och han tycker det är spännande, men koncentrationen är ju inte så lång.
 
Många tankar har jag i min skalle, om mycket och inget.
Ska snart börja jobba igen, ska bli skönt, hoppas bara att man håller ihop.
Men börjar på att bli trött på att gå hemma nu.
Sen går tankarna om hur jag ska göra med huset, hyra ut, sälja???
Huset är värd någon bättre som sköter om det på ett bra vis.
Sen är det väl lite ang min mage också, den är inte hundra glad alla dagar.
 
Igår hade vi TÄS möte här, det var trevligt, och det blev ju en hel del annat som avhandlades också, som dressyr, hundträning och hund foder, vad ger ni era hundar, och varför? Detta är ju en djungel!!!
 
Husse har åkt på björn jakt så vi har huset för oss själva, jag och hundarna!
 
Nu har jag skrivit nog för dagen!
 
Kramizar!!!
 


2 kommentarer:

  1. Hihi påminner mig om när Max stannade o vägrade gå, tittade upprört på sidan på magen o grymtade upprört, det var en liten snigel som satt sig som fripassagerare! ;-)
    Kram Karin

    SvaraRadera