tisdag 10 september 2013

Underbara dagar!

Skönt att ha något halvt galet att ta kort på igen, o ibland lyckas man, tycker jag!
 
Dagarna rullar på, just nu har jag semester, men om en vecka börjar jag jobba igen, efter 4½ månads frånvaro, känns bra, men lite gruvsamt!
 
Rickard jagar borta denna vecka så jag o pojkarna är själva hemma!

Mac gillar att använda sin nos, har nog aldrig haft någon som använder den så mycket!
Igår kväll gick jag in på spåret jag dömde på morgonen, och han tar det och spårar iväg, när vi kom dit klöven legat stannade han och letade, tur jag hade en med mej som han fick!

I söndags var vi på hundträning, vi tittade mest på, men känns som det är nyttigt för honom i alla fall.
 
Vi tränar lite sitt och ligg nu, även att kunna stå lite, som på utställning.
Dummyn hämtar han fint och lämnar av i handen, låter väldigt, men nöjd att han kommer in med saker!
Lite inte ta godis eller ben och sen jaaa, jobbar vi också med, annars är det mest bus, springa lös och njuta av att vara valp, mer koppel promenader måste det nog bli mer av!!!
 
Nog för nu!
 
Krama varandra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar